Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Cеминар – практикум для педагогов ДОУ по теме: «Речевое развитие детей в разных видах деятельности в соответствии с ФГОС ДО»

10 апреля 2019 г в 10.00 на базе УМЦ состоялся семинар – практикум для педагогов ДОУ по теме: «Речевое развитие детей в разных видах деятельности в соответствии с ФГОС ДО». Опытом работы в данном направлении делились педагоги из детского сада «Жаворонок» р.п. Линево. На семинаре присутствовало 30 (10,2%) педагогов из 17 ДОУ.
В ходе семинара учитель — логопед познакомил педагогов с современными технологиями логопедической помощи детям, показал компьютерные игры, которые применяет в своей работе и посоветовал педагогам – применять в своей работе. Также педагоги поделились опытом работы по темам — «Сказка как средство развития связной речи через дидактические игры у младших дошкольников», «Влияние развития мелкой моторики рук на речь детей дошкольного возраста», «Применение элементов ТРИЗ технологии в развитии речи дошкольников», «Значение сенсорики в развитии речи у детей от 1,5-3 лет». На семинаре были представлены дидактические пособия изготовленные руками педагогов и родителей. Итог семинара был сделан педагогом-психологом ДОУ — «Синквейн – как средство развития речи».
Семинар получил высокую оценку коллег.

Похожие записи