Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Cеминар «Диагностический  инструментарий как способ оценки результатов младших школьников в условии ФГОС»

9 января 2018 года в Учебно-методическом центре по просьбе учителей начальных классов района состоялся семинар «Диагностический  инструментарий как способ оценки результатов младших школьников в условии ФГОС». На семинаре присутствовало 32 педагога. Были рассмотрены вопросы по формированию диагностического  инструментария в образовательной организации для оценки результатов младших школьников. Педагоги из  школ р.п. Линево №1 — Завьялова Елена Сергеевна, р.п. Линево №4 — Белова Наталья Юрьевна, ст. Евино — Кузлякина Татьяна Александровна продемонстрировали свой опыт работы по процедуре диагностики функциональной грамотности в области математики, чтения и русского языка, способностей решать учебные задачи на основе сформированных предметных и универсальных способов действий.

Было принято решение рассмотреть вопросы  использования результатов проверочных работ для корректировки образовательного процесса на следующем семинаре, который состоится в марте 2018 года.

 


Скачать презентацию

Похожие записи