Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Cеминар для учителей начальных классов

1210165511 октября 2016г  в УМЦ состоялся семинар для учителей начальных классов. В семинаре приняли участие 35 педагогов. Тема семинара «Особенности работы педагога в рамках ФГОС. Социализация детей с ОВЗ»

Участники семинара получили возможность познакомиться с опытом работы педагогов МКОУ «СОШ №1 р.п Линёво» и МКОУ «СОШ ст. Евсино».

Итоги семинара позволили сделать следующие выводы:

— предложенный практический опыт интересен для использования в педагогической деятельности;

— затронутые  проблемы  касаются  аспектов организации процесса обучения  детей с ОВЗ, а именно психолого-педагогического сопровождения.

Анализ социологического опроса показал, что все темы были интересными и полезными с точки зрения практического их применения. Общее мнение участников семинара – продолжать работу по выявленным проблемным направлениям.

Похожие записи