Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Семинар для учителей иностранных языков и руководителей школьных методических объединений учителей иностранных языков.

06 апреля 2021 года состоялся семинар в дистанционном формате для учителей иностранных языков и руководителей школьных методических объединений учителей иностранных языков. Цель проведения семинара: осветить и разобраться в понятии «Международная программа по оценке образовательных достижений учеников» (PISA), акцентировать внимание на сущности понятия «Функциональная грамотность» и особенностях ее формирования на уроках иностранного языка, а также совершенствование методической работы на муниципальном уровне по данному направлению. Куратор РМО Стрыгина П.В. актуализировала для учителей понятие функциональной грамотности, рассказала о Единой системе оценки качества образования в РФ, познакомила с банком заданий. Педагоги обсудили поставленную проблему, определили стратегию дальнейших действий, план работы в рамках РМО. Также были обсуждены подходы организации и проведения «мягкого мониторинга» учителями иностранного языка на своих уроках.

Скачать материалы семинара

Похожие записи