Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Семинар – обмен опытом для учителей иностранного языка

01.11.2016г. на базе УМЦ состоялся семинар – обмен опытом для учителей иностранного языка «Диагностика и оценка образовательных результатов в условиях ФГОС». В семинаре приняли участие 32 (63%) учителей иностранного языка из школ района. Учителя английского языка Крапивина О.В. (МКОУ «СОШ №3 р.п.Линево») и Межинова О.В. (МКОУ «Гимназия №1 Искитимского района» р.п.Линево) поделились опытом составления диагностической работы для проведения стартовой диагностики, стандартизированной работы и промежуточной аттестации. Учителями был продемонстрирован используемый ими инструментарий для анализа и оценки качества обучения через сопоставление полученных данных.
Семинар по данной теме является актуальным, а материалы, предоставленные учителями, вызвали большую заинтересованность, так как имели практическую направленность, о чем свидетельствовало количество заданных вопросов.
Участники семинара решили объединиться в творческие группы для создания банка оценочных материалов для проведения диагностических работ.
Семинар прошел на хорошем методическом уровне.

Похожие записи